Berguru dari haiwan!

Assalamualaikum wbt

Dah beberapa bulan juga sebenarnya nk buat poster cute-cute ni, tapi tak terbuat. Akhirnya siap juga. Saya rasa mesti ade beberapa fakta pasal haiwan ni yang ramai orang tak tahu.

Penguin contohnya. Comel betul, melamar pakai batu! Dan setia pulak tu. Hehehehe
Koala pula pandai simpan makanan dalam perut dia. 8 hari tu!

Dan walaupun Stego adalah dinosour yang sangat besaaaaaar, otaknya pula sangat-sangat kecil.

Hmmm

Menarik...menarik..
Jom, tengok lagi banyak fakta menarik!
















Salwa Mohd Saleh

A WAHM of 3 boys who wish to be extraordinary.

2 comments:

  1. Kesian ulat bulu..kaki punya la banyak . Tapi ada 3 jer berfungsi..baik jadi cacing..HAHAHAH! anyways, nice entry Salwa. Suka tengok poster cute mute ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.sian die. org selalu ingat die jalan cepat sebab kaki dia banyak..hahahaha
      thanks...skrg dh perasan cute juga lah nih.. :D

      Delete