15 Carta sebenar seorang WAHM. #10 dan #12 paling WIN

Assalamualaikum wbt

Carta pai ini adalah mewakili semua kaum ibu sebenarnya tak kira la duduk umah ke, kerja ke, SAHM ke, FTWM ke

Jadi kenapa letak WAHM?

Sebab yang mendesign nya adalah seorang WAHM! Hehehehe. saje la kan nak nampak catchy sikit. Eeewah

Secara peribadi, bukanlah 100% gambaran yang berlaku di rumah saya tetapi compilation kepada kisah-kisah suka duka dari kalangan sesama kawan.

Pick your favourite charts!

Mine would be #9, #10 and #15! hahahahaha


































Salwa Mohd Saleh

A WAHM of 3 boys who wish to be extraordinary.

6 comments:

  1. Mula2 mcm xbrapa nk paham yg no 10 tu. Last2 br leh tangkap.. haha.. so true.. mana ada privacy!!!
    Good pie chart salwa! Kipidap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha.. itu lah the real wahm!!!

      Delete
  2. lokasi mainan kat ruang tamu tu memang tak boleh nak elak...lainlah kalau ada bilik khas untuk letak mainan diorang...siap dengan playground...tapi rumah area kl, mane ade yang luas macam kat US..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha,.kalau dh sediakan pun drg mmg suka bawak keluar. main kat hall lg lapang kot. adoiiii

      Delete
  3. haha! BETUL BETUL dan BETUL

    ReplyDelete