DIY Buttons Art

Assalamualaikum wbt

Sebenarnya dah lama nk buat ni. Tapi asyik tak menyempat aje kan.
Mujur lah hari ini dapat juga buat



Ceritanya, 
Pintu rak buku kt bawah tu tercabut. Dah banyak kali pasang  balik sampai dah loose dan tak boleh dah nk pasang balik.

Inilah pintu yang tercabut tu. Huhuhu


Memula nk buang aje la kan, tapi sayang pulak.
Kayu nya tebal dan bagus lagi

Makanya dapat la idea nk buat buttons art nih. Kreatif la sangat kan kan... hahaha

Tambah gam UHU, Marker dan Buttons berwarna warni ye

Seperti gambar di atas, bahannya sangat senang.
Cuma dalam gambar tu tkde satu lg bahan. Kayu askrim.

So sekarang kita lukis la apa yang nak dilukis
Macam kes saya, saya lukis ranting bunga la kengkonon kan

Yang kanan sekali tu menjalankan tugas sebagai MANDOR


Then part paling senang, hias aje la mende tu.
Tak susah kan. tepek2 aje
Aaaaa..ape je la abang-abang Ai buat nih...

Ok, setelah beberapa ketika nampaknya diorang pun dh boring sebab gam UHU tu melekat kt jari
Lastnya Emak dan Ayah dia yang sibuk buat, diorang main lego. hahahaha

Dan ini lah hasilnya!

Agak-agak boleh masuk pameran Seni tak? Muahaha

So, jgn membazir ye. Meh la tukar sampah sarap tu kepada suatu seni

Peace!

Salwa Mohd Saleh

A WAHM of 3 boys who wish to be extraordinary.

No comments:

Post a Comment