Perokok yang cari cara berhenti rokok dalam masa 2 minggu

Assalamualaikum wbt

Baru beberapa hari lepas, saya dan keluarga keluar makan malam di sebuah tempat yang agak popular di Putrajaya ni. Mula-mula sampai OK lagi. Lepas tu dua hero saya nak buang air maka saya bawa dan baby tinggal dengan suami. 

Balik dari tandas, saya lihat dua lelaki di meja belakang dengan seronoknya sedang berkepul-kepul mengasap. Saya dengan spontan berkata kepada suami;

"Jom tukar meja. Ada orang smoking disini"

Saya pergi ke meja mereka dan nampak mereka sedang sorok rokok di tangan. Saya kata tolong beri kerjasama, ada bayi. 

"Ok...ok. dh padam dah", kata mereka.

*************************

Adakah anda juga pernah mengalami situasi ni?


Kita bukan nak salahkan sesiapa, tapi nak cari juga cara nak selesaikan

Nak ke jantung jadi macam ni?



Walaupun merokok hak peribadi, tapi ianya melibatkan nyawa org lain


Seronok ke asyik orang tegur?
Seronok ke isteri asyik muncung dan merajuk?
Seronok ke tengok anak sakit dan merana sebab kita?

Saya nak bantu anda yang betul-betul KETAGIH ni

Dua minggu in sya Allah, anda tak mo dah sentuh rokok atau rokok elektronik sekalipun.

Malah nak cium bau rokok pun anda dah tak lalu

INI SERIUS

Macam mana caranya?

Sesudu kecik Vivix sehari, anda mampu mengubahnya!
















Bukan susah pun. Komitmen hanya sesudu sehari. 

Tak perlu tukar patch nikotin. Tak perlu makan gula-gula berhari-hari atau jenuh nak kunyah chewing gum utk elakkan ketagihan


Bagaimana Vivix bantu anda berhenti merokok?


Ada 4 cara Vivix bertindak dengan efektif:


1. Dengan mempertahankan sel (Cell defense)



Bila merokok, risiko penyakit banyak. Sel baik yang ada di pertahankan 


vivix shaklee cell defense











2. Dengan memberi tenaga kepada sel (cell energy) 


Anda tak perlu lagi ketagih dan bergantung pada Nikotin. Bila anda makan Vivix sambil berhenti merokok, anda tkde rasa lesu atau mengantuk, tapi lebih bertenaga daripada biasa!

shaklee vivix cell energy










3. Dengan memperbaiki sel (cell repair). 


Sel anda yang banyak dah rosak akibat merokok akan dibaiki.



shaklee  vivix cell repair











4. Dengan meningkatkan prestasi sel (cell performance). 


Kalau dulu asyik lemah, depresi dan cepat letih, Vivix akan membantu anda utk jadi cergas, power dan dapat melakukan sesuatu aktiviti dengan baik.

vivix shaklee cell performance











Testimoni yg superb


Tengok lah video di bawah ni. 

Encik Hazrin, seorang perokok tegar ni siap rasa payau dan pening-pening kalau terhidu bau asap rokok setelah amik Vivix




Sila ke link berikut untuk melihat pelbagai testimoni daripada pengguna Vivix Shaklee yang sangat berpuas hati dengan produk ini.

Himpunan testimoni Vivix Shaklee

Ok, dh cukup kot kita cerita pasal Vivix


So, berapa harganya?


Sebotol Vivix berharga RM475
Itu kalau anda beli sebotol

Tapi!

Sempena promosi JANUARI 2015, jika anda beli 2 botol Vivix, anda akan dapat

- Free membership seumur bernilai RM65
- Discount serta merta bernilai RM228!
- Rebat tunai pada bulan Feb sebanyak RM36

Berapa jumlah penjimatan jika beli 2 botol?

RM329!

Jangan tunggu lagi, peluang hanya pada bulan ini sahaja.

Beli sekarang. SMS kami di talian 019-5558027
Bayaran menggunakan kad kredit, kad debit dan bank in diterima




Ingat, ianya hanya ada pada bulan JANUARI 2015 sahaja.

Cepat-cepat, jangan terlambat!

Love,















Klik sini utk mendaftar pada hari ini: JOIN SHAKLEE 

Salwa Mohd Saleh

A WAHM of 3 boys who wish to be extraordinary.

No comments:

Post a Comment