Selamat hari lahir! : 31 tahun menghitung nikmat

Assalamualaikum wbt

Dalam hidup ini tentu ada pasang surutnya. Tak terlepas dari ujian dalam bentuk suka duka. Jika kita tahu tujuan yg pasti,tentu diri dapat dididik agar berbakti seikhlas hati tanpa mengharap apa pun balasan selain redha - Nya. 

Ada banyak peristiwa kebelakangan ini yang saya alami. Saya cuba kongsikan yang baik baik sahaja kerana itulah yang cuba dididik. Saban tahun dan saban waktu kerana detik kematian hampir pasti lebih dekat seiring bertambahnya usia

Alhamdulillah hari ini penggambaran seisi kedua di Kids Gym, Main Plaza Mall dan di rumah sendiri selesai. Mencabar juga rupanya bila sehari suntuk shooting. Wah,ambil mood memjadi artis kononnya. In sya Allah rakaman ini untuk satu rancangan tv berunsur keibubapaan yang bakal ke udara di RTM awal tahun depan.


Dan saya juga dalam fasa akhir menyimpulkan kontrak dan manuskrip untuk buku pertama saya yang bakal diterbitkan in sya Allah. Akan saya umumkan publisher yang telah sudi membuat tawaran kepada insan kerdil seperti saya setelah semuanya selesai kelak.

Kedua-dua rezeki ini datang tanpa pernah sedikit pun saya duga. Bukankah rezeki adalah rahsia Allah yg wajar kita syukuri bahkan diteladani?


Team produksi Tribution yang superb, ohsem dan dedikasi. Terima kasih atas ruang dan peluang!

Saya mengucapkan berbanyak terima kasih atas doa, ucapan dan salam Selamat yang diutus semua. Akan saya usahakan membalasnya satu persatu.

Kerana doa kalian saya masih teguh cuba mengisi ruang kosong di hati. Berbakti bukan untuk nama atau puji, cukuplah sebagai perkongsian dan kewajipan menyebar ilmu. Kita berkongsi supaya lebih ramai yang tahu.

Be extraordinary!

Salwa Mohd Saleh

A WAHM of 3 boys who wish to be extraordinary.

No comments:

Post a Comment