Garlic Shaklee : Antibiotik semulajadi paling murah di pasaran!

Assalamualaikum wbt

Hari ini nak cerita satu jenis bawang

Bukan cerita sinetron mcm Bawang Putih Bawang Merah ye

Kita nak tengok fungsi bawang putih atau glamour panggilnye Garlic lah



Bawang putih terkenal sebagai antibiotik semulajadi. 
Kita gunakan turun temurun sebagai bahan masakan seluruh dunia. Kalau tkde jadi tk berapa nak kaw lah kan

Memakan bawang putih ni antara cara utk mengelakkan dari penyakit berjangkit seperti selesema.

Tapi kan,

Ramai orang tak berapa nak suka makan garlic ni sebab ade bau


Mana datangnya bau garlic ni?

Garlic mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser.
Disebabkan komposit ini lah, makanya garlic ni jadi berbau.

Ala, macam durian la. Berbau tapi org makan jugak kan? huhu

Kalau rasa susah sangat nk makan mentah, atau malas nk masak, maka ade solution yg lebih mudah. Telan ade dalam bentuk pil.

Memperkenalkan, GARLIC daripada Shaklee!

Tat taraaaaa

Garlic shaklee, shaklee garlic, garlic, bawang putih dari shaklee, bawang putih

















Apa perbezaan Garlic Shaklee ni?

Setiap tablet Garlic Shaklee ini dibuat daripada baang putih premium, BEBAS racun perosak dan ditanam secara organik di Carlifornia, USA di waktu musim panas.

Lepas tu, Garlic Shaklee dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba utk memastikan pengekalan 100% Alicin aktif.

Lagi best, Garlic Shaklee ni ade perisa.Perisa herbanya terhasil dari 2 ekstrak herba (rosemary & spearmint). 

Bukan itu aje, Garlic Shaklee juga mengandungi vitamin E utk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesananya dalam tubuh kita.

Jadi, setiap 2 tablet garlic Shaklee membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen iaitu bersamaan dengan 2 ulas garlic segar.


Ape manfaat Garlic Shaklee ni?
  1. Mengandungi spearmint - meningkatkan fungsi jantung, sistem penghadaman.
  2. Antibiotik yang selamat dan semulajadi - selamat utk kegunaan jangka panjang utk tingkatkan sisitem imun, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
  3. Menghalang elergi - mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung sensitif, sinus, alergi, athma, selesema dan hepatitis
  4. Mempertingkatkan sistem penghadaman - formula uniknya mampu mengatasi masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik,ketidakhadaman. Juga mampu menentang bakteria H. pylori bakteria & menghalang ulser gastric.
  5. Mestabilkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2 -4 tablet garlic akan menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point.
  6. Detoksifikasi - garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yg akan menaikkan tekanan darah. Garlic juga mampu melindungi sel2 darah dari kemusnahan dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.
  7. Menurunkan kolesterol - menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, kurangkan kebekuan darah, meningkatkan HDL, lindungi jantung danmenghalang strok dan penyakit koronari.
  8. Mencegah kanser - bantu mengelakkan dan merawat kanser dgn mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser - Nitrosamine.
  9. Menstabilkan glukos - membantu stabilkan glukos dalam badan kita.

Macam mana nak ambil Garlic Shaklee?


Tak susah. Ade beberapa kategori dan jenis pengambilan yang kami akan kongsikan khas utk pelanggan salwasaleh.com


Pengambilan berbeza mengikut keperluan pelanggan. Ada yg ambil utk kesihatan umum, ada yang utk mengelakkan radang atau alergi dan ada yg ambil utk kanser, darah tinggi dan hyperlipidemia.


Berhubunglah dengan kami, dan kami akan berikan cara terbaik.


Bagaimana nak beli Garlic Shaklee?


Sebotol garlic Shaklee mempunyai 60 tablet. Harga runcit utk Garlic adalah RM47.50 dengan kos penghantaran sebanyak RM6 ke semenanjung Malaysia dan RM8 ke Sabah dan Sarawak


Hubungi kami di talian 019-5558027 atau emailkan pertanyaan dan tempahan ke salwamohdsaleh@gmail.com



Selamat mencuba!


Love,

















Terdapat pelbagai keistimewaan jika anda menjadi ahli Shaklee. Klik sini utk mendaftar pada hari ini: JOIN SHAKLEE 

Salwa Mohd Saleh

A WAHM of 3 boys who wish to be extraordinary.

No comments:

Post a Comment