Takut & Harap

Assalamualaikum wbt Ape khabar? Dah lama rasa cam tak tanye khabar kat readers. Hehe hee. Harap sume orang sehat-sehat ajer. Hurm, cam d...

3 Comments

Ikhlas

Asaslamualaikum wbt. Hari ni tkde nk tulis ape sangat. Just nk kasik iklan aje. Tadi ade upload entri baru di Ws:Bayt Al-Hikmah tentang I...

0 Comments

Out-Station

Dialogue 1 (tgh malam) ---: wa, I thought u outstation? Uwa : yeap, out lah nih ---: katne nih? Uwa: ala, dekat2 KL jugak.impiana --: aha,...

0 Comments

Shhhh

Assalamualaikum wbt. Hari ni ari Sabtu (daa, semua orang tau la). Saje je bagitau, sebab ari ni sabtu yang agak pelik. Nape pelik? Sebab ...

0 Comments

Harapan

Assalamualaikum wbt Baru selesai menulis (ker patut cakap menaip?) untuk laman blog yang satu lagi. Blog perkongsian buku-buku yang dibac...

2 Comments

Insyirah

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang Surah Al-Insyirah 1.Bukankah Kami telah melapangkan untukmu dadamu 2. da...

2 Comments

F1 oh F1

Tgh serabut dan tak tentu hala Tgh banyak kerja yang due sampai nk cuti pun tk sampai hati Tgh pening kepale dengan macam-macam benda Tgh...

1 Comments

Pilihan

Assalamualaikum warah matullah Bismillah walhamdulllah wallahukbar Kurang 4 hari lagi, satu peristiwa besar akan berlansung di Malaysia. PRU...

0 Comments